1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie pod adresami witrynki.pl , oraz na portalach aukcyjnych allegro.pl, ebay.pl umożliwiają dokonywanie zakupów oferowanych przez nas produktów za pośrednictwem internetu.
2. Sklep witrynki.pl , oraz na portalach aukcyjnych allegro.pl konta: tanie-witrynki są prowadzone przez firmę:
3. Adres do korespondencji:
THN
ul.Nad Jeziorem 89
43-100 Tychy
tel. : +48 514 195 142
e-mail: biuro@witrynki.pl
4. Zakup w naszych sklepach internetowych i na portalach aukcyjnych za pośrednictwem prowadzonych przez kont oraz za pośrednictwem e-mail oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
5. Zamówienie w sklepach internetowych można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.
7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty z zachowaniem terminu realizacji. Standardowy czas realizacji zamówień to 15dni roboczych. Czas realizacji może ulec zmianie jeśli wystąpią czynniki niezależne od THN.
8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma THN zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia -
o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.
10. Firma THN zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
11. Ceny towarów znajdujących się w naszych sklepach internetowym oraz naszych kontach w portalach aukcyjnych podane są w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
12. Firma THN wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
13. Firma prowadzi głównie sprzedaż wysyłkową, istnieje możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru po wcześniejszym umówieniu. Wszystkie sprzedawane witryny wysyłane są w formie do złożenie, chyba że napisane jest inaczej.
14. Każda oferowana witryna wykonywana jest zgodnie z indywidualnym zamówieniem klienta. W rozumieniu ustawy stanowi towar na indywidualne zamówienie.
15. Towar przygotowany jest do odbioru lub wysyłany w terminie do 15 dni roboczych chyba że z przyczyn technicznych jest to nie możliwe w tedy termin realizacji ulega przedłużeniu.
16. Towar nieodebrany lub taki na który klient nie złożył zlecenia wysyłki w terminie do 60 dni od zamówienia zostaje magazynowany przez kolejne 60 dni za które pobierana jest opłata magazynowa w wysokości 5 zł/szt. za każdy dzień. Po tym okresie towar przechodzi na własność firmy THN. Po tym terminie firma THN nie ma obowiązku informowania klienta o przeprowadzeniu likwidacji towaru.
17. Na towaru udzielana jest 24miesięczna gwarancja na zasadach ogólnych. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt w celu ustalenia trybu realizacji roszczeń gwarancyjnych.
1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową witrynki.pl i dokonać wyboru Towaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z witrynki.pl Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem.
Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
1. witrynki.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: biuro@witrynki.pl
3. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
4. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.